Astrální cestování

16. května 2008 v 14:00 |  Meditace
Žádné zvláštní nároky nejsou. Cestují lidé zdraví a nemocní, chytří, hloupí, věřící, nevěřící . V mnoha knihách jsem četl například to, že si musíte lehnout hlavou na sever, musíte ležet na zádech, nejíst 12 hodin apod. Z vlastní zkušenosti jsem zjistil, že na tom nezáleží. Stručně zde vypisuji různá doporučení, kterých se mi dostalo a můj vlastní názor nebo zkušenost o tom:
  • Ležení hlavou na sever četl jsem, že siločáry země by měli být v souladu s magnetickým tokem ve vašem těle. Má postel je umístěná na sever, takže většina mých astrálních cest takto začíná. Občas jsem ležel i na jiné světové strany a vše fungovalo správně.

  • Ležet na zádech Je to popravdě nejpřijatelnější poloha, kterou vřele doporučuji. Obecně se říká, že máte ležet tak, jak vám to vyhovuje. Na zádech jste však méně náchylní k usnutí. Vzpomeňte, jak většina z vás usínáte na boku. Pokud vám to moc nevyhovuje, snažte si zvyknout. Nějaký ten čas to zkoušejte si přivyknout této poloze. Skoro všechny mé cesty takto začínají, jsou ale i vyjímky. Párkrát jsem cestoval, když jsem ležel na boku, jednou snad i na břichu. Když jsem jednou v životě omdlel, tak to bylo i ve stoje.

  • Nejíst X hodin před astrálním cestováním nevím proč by jste to měli dělat. Abych nevzbudil zájem okolí, jdu se po obědě trochu prospat, ve skutečnosti však hned podnikám astrální cesty. Říká se též, že když už jíst, tak jen lehká jídla. S tímto názorem bych už víc souhlasil. Občas se mi stane, že si lehnu s úmyslem astrálně cestovat, když v tom mi tak hlasitě začne kručet v břiše, že se to nedá poslouchat, takže nemáte klid.

  • Nepít X hodin před astrálním cestováním S tím též nesouhlasím, když máte žízeň, jen se napijte, ale nepřežeňte to, ať neběháte často na záchod.

  • Dostatek klidu tento nárok preferujte především, nezkoušejte astrálně cestovat, pokud kolem vás chodí lidi, nebo v nejbližší době začnou. Klid je na prvním místě. Bohužel musím říci, že jen těžko se ho dá dosáhnout. Já například bydlím s třemi bratry v jednom pokoji, nemusím snad říkat, že klid tu je cizí pojem. Mám však zjištěné dny, kdyby mohl být doma klid. Na takové dny se jen těším, abych mohl astrálně cestovat. Když je doma klid od ostatních, tak vypínám všechny hodiny, které tikají. To nemusíte dělat, já to dělám z toho důvodu, že už mě to nebaví poslouchat. Občas se bohužel vyskytnou vlivy, proti kterým nic nezmůžete: Soused vrtá vrtačkou, venku troubí auto, děti venku hážou petardy.

  • Nepít alkohol to je logicky správné, když jste namol, tak hned usnete, žádné astrální cestování. Ovšem může se stát i vyjímka.

  • Poslouchat klidnou muziku nevím, co si autoři těchto názorů myslí pod pojmem klidná muzika. Já však poslouchám rock a heavy metal, a také astrálně cestuji.

  • Být vegetariánem Nedoporučuji, tělo by tím přicházelo o různé živiny. Všeobecně panuje názor, že je lepší vyhýbat se masu, když začínáte s duchovními aktivitami. Autoři těchto názorů jsou většinou sami vegetariáni a z toho důvodu vám podstrkávají své ideje. Já rozhodně vegetarián nejsem. Všeobecně bych chtěl napsat, že je vhodné jíst a pít to, na co jste zvyklí.

  • Zavření očí - Nelze se dostatečně uvolnit a dostat do jiných hladin vědomí pokud máte otevřené oči a zaostřený obraz. Takové věcí dokáží opravdu jen mistři, nebo lidé v hluboké hypnóze
Je taky doporučováno, zda máte zkoušet astrálně cestovat ráno, večer nebo odpoledne. Vůbec na tom nezáleží. Z praxe však nedoporučuji zkoušet astrálně cestovat večer, když usínáte, protože pokaždé usnete. Četl jsem, že nejlepší vhodná hodina je taková, v níž jste se narodili. Tento názor nekomentuji, protože jsem se o něm prakticky nepřesvědčil.
Je dobré mít na sobě volnější oděv. Džíny jsou například nevhodné, jelikož jsou pevnější a tvrdší, vezměte si třeba tepláky a tričko. Též odložte hodinky, které máte většinou pevně upnuté.
Bez komentáře uvolnění je základní podmínkou astrálního cestování. Většina z vás si nyní pomyslí, že uvolnit se přece umí. Bohužel vás musím zklamat, stejně jako jsem si to myslel já ve svých začátcích, tak uvolnění opravdu nejste ani když se uvolníte. Klasické povrchní uvolnění, které mám nyní na mysli je takové, že uvolníte všechny končetiny a necháte je bezvládně viset. Nyní si však představte, že absolutní uvolnění je mnohem větší. Vaše povrchní uvolnění je pouze 5% až 15% z toho, jak až maximálně jste schopní se uvolnit. Já například vůbec nevnímám svoje končetiny, jako kdybych je neměl. Popíši zde několik metod, jak se řádně uvolnit, hned napoprvé se nedokážete uvolnit na maximum, s tréninkem to přijde po krátké době ( okolo týdnu ).
Lehněte si na postel na záda, mějte na sobě volný oděv. Ujistěte se, že vás v nejbližší době nebude nic rušit ( nenechte se oklamat rodinou, která vám bude tvrdit, že do toho pokoje opravdu nepůjde ). Začněte dýchat vaším obvyklým tempem, nepřepínejte se, dýchejte tak, jak jste normálně zvyklí a svůj dech jen pozorujte. Snažte se dýchat břichem nežli plícemi ( když nadechujete, vdechujte vzduch jakoby do břicha. Při normálním dechu se vám zvedá hruď, při tomto způsobu se vám bude fyzicky zvedat břicho.
Nehledejte v tom žádnou vědu ani se neděste, jde o normální proces, na který jste zapomněli. Všichni malé děti takto dýchají, teprve v pozdějším věku začnou dýchat více hrudí. Je to otázka cviku. Zkuste to hned teď, při četbě těchto řádků, na 20 vteřin si zkuste dýchat břichem. Teď. Tak co, šlo to? Ani snad nepočítám s tím, že by ne. Pokud nejste zrovna spokojení, zkoušejte to příležitostně po celý zbytek dne) Vraťme se nyní k samotnému uvolňování.
S každým nádechem takto uvolňujte své tělo. Představte si, že s každým nádechem by se část vaší hmotnosti propadla do země. Proveďte třeba takto 20 vdechů. Nyní zaměřte svůj pohled na nohy. S každým nádechem pociťujte, jak je vaše levá noha více a více uvolněná, po třech nadechnutích přejděte na další část těla. Postupujte v pořadí: Spodní část levé nohy, lýtko na levé noze, levé koleno, levé stehno, spodní část pravé nohy, pravé lýtko, pravé koleno, pravé stehno. Břicho, hruď, Zadek, spodní část zad, hodní část zad, trapézy, levou ruku od konečků prstů až po rameno, to samé s pravou rukou, krk, obličejové svalstvo ( s tím jsou největší problémy ).
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama