Základní cviky

12. srpna 2009 v 10:39 | LG. |  Cvičení

Základní cviky

Naše páteř si zaslouží nejvíc pozornosti. Posunuté obratle a ztuhlé svaly tlačí na nervové dráhy, vytváří v páteři poruchové zóny, které vyvolávají dlouhotrvající bolesti napětí a bolesti ve svalech, hučení v uších, poruchy zraku, ischias, poškození meziobratlových plotýnek, migrény, srdeční, trávící a dýchací těžkosti atd. Ze zdravotního stavu naší páteře a celkového držení těla můžeme vyčíst i celkový postoj k životu. Zda nás něco tíží nebo kráčíme životem jen s lehkým nákladem . Účelem základních cviků je zaměřit pozornost na nejdůležitější energetické dráhy v našem těle (dráhy vedoucí podél páteře), aktivovat je a posilovat; rozproudit krevní oběh a zlepšit okysličení celého těla. Cvičení uvolňují a pročišťují energetické dráhy v každém úseku páteře.
1. Základní cvik - vytáčení pánve (uvolnění spodní části páteře a rozproudění energie)

2. Základní cvik - sklánění hlavy (uvolnění horní části páteře a rozproudění energie)

3. Základní cvik - objímání světa (rozproudění krevního oběhu)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama